Retur og angrefrist

ANGREFRIST
Angrefrist er hos oss utvidet til 30 dager etter at varen er mottatt.
Har det gått mer enn 30 dager? Ta kontakt, så finner vi en løsning.

Angrefristskjema kan lastes ned her (lagre/skriv ut bilde):
Angreskjema

Informasjonsskjema (Du trenger ikke å sende dette til oss):


Angrefrist gjelder KUN under følgende forhold:

Produktet er ubrukt eller i en slik stand at produktet kan videreselges som nytt produkt.
Angrefrist benyttes før 30 dager er utløpt
Angrefrist gjelder kun for hele ordren, du kan ikke returnere en ordre delvis. Ta kontakt om du ønsker delvis retur.
Dersom det er avvik i retursendingen i forhold til original ordre, vil angrefrist IKKE gjelde.
F.eks et lego sett er å anse som brukt hvis en eller flere poser er åpnet.


Dersom angrefrist skal benyttes, gjøres følgende:

Fyll ut angrefristskjema som du lastet ned i linken over.
Pakk evt. produktet ned i original emballasje, og returner produktet tilbake til oss med ferdig utfylt angrefristskjema. Forsendelser sendt til BrikkeButikken.no med postoppkrav vil ikke bli hentet ut og avsender må selv stå for eventuelle kostnader dette medfører. For din egen sikkerhet så bør ordren sendes i retur med mulighet for sporing.
Pakk forsendelsen slik at det ikke er fare for skade under transport.
Send oss en e-post post(a=)brikkebutkken.no med informasjon om at pakken kommer i retur - legg gjerne med evt. sporingsnummer :-)

 

RETUR VED FEIL /GARANTI/ANNET
Du har 1 års fabrikkgaranti på alle våre produkter, i tillegg gir norsk kjøpslov deg reklamasjonsrett i 2 år.  For retur av produkter som ikke dekkes av garanti må du ta kontakt via kontaktskjema eller sende oss en e-post.
Varer sendt tilbake uten godkjenning vil bli returnert og mottaker (kunde) må dekke fraktkostnader.


VARE SKADET UNDER TRANSPORT
Hvis du får en vare som er vesentlig skadet i postgang, må du varsle Posten når du tar ut pakken. Posten vil gi deg et skjema som fylles ut. Send deretter en kopi av utfylt skjema til oss, enten per e-post eller brevpost. Så snart vi har mottatt dette skjemaet, vil nytt produkt sendes ut.
Vi ber om forståelse for at dette MÅ gjøres før det kan sendes ut nytt produkt.
Se for øvrig punkt Emballasje under Fraktvilkår.


UAVHENTEDE PAKKER (POSTOPKRAV)
Uavhentede pakker blir fakturert med minst kr 450,- eller faktisk porto (tur/retur), hvis dette overskrider kr. 450,-